Info transport
Tarifele şi livarea
Preţurile afişate pe site includ TVA. Preţurile nu includ cheltuielile de livrare.
Livrarea se va face exclusiv prin curier.
Nu putem garanta îndeplinirea tuturor comenzilor conform informaţiilor de pe site. Se poate întâmpla ca unele produse să nu fie disponibile, chiar dacă, pe site apar în stoc. Termenele de livrare menţionate nu depind numai de noi ci şi de furnizorii şi de curieri.
Returnarea produselor
SARAH BENEDICT SRL va respecta prevederile Ordonanţei de urgenţă nr 34/4.06.2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanţă, ceea ce conferă cumpărătorului (numai în condiţiile actului normativ menţionat) dreptul ca în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produselor cumpărate, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv, să returneze produsele cumpărate.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, la tarifele practicate de agentul livrator în perioada efectuării expediţiei, în ambalajul original şi doar dacă acestea nu au suferit deteriorări, urmând să primească în termen de 30 de zile de la denunţarea unilaterală formulată în scris (document semnat de cumpărător şi transmis electronic sau prin poştă cu confirmare de primire) contravaloarea comenzii. Rambursarea poate fi amânată până la momentul primirii produselor returnate sau până la recepţionarea unei dovezi conform căreia produsele au fost expediate.
SARAH BENEDICT SRL are dreptul ca atunci când consideră că acţiunile clientului au fost cu rea-voinţă să solicite acestuia daune interese, in condiţiile legislaţiei în vigoare. De asemenea, SARAH BENEDICT SRL îşi rezervă dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului.
Adresa de returnare a produselor este:
SC SARAH BENEDICT S.R.L., CUI RO32300286, Nr. Reg. Com. 19/290/2013, Sediul social: STR EOTVOS JOZSEF 12, ODORHEIU SECUIESC, JUDETUL HARGHITA telefon 0746149266, cu retur prin curier rapid.
Pe scurt, aveţi dreptul să renunţati la produsele pe care le-aţi cumpărat în termen de 14 zile de la ziua la care aţi primit produsele. Ni le trimiteţi înapoi şi noi vă vom returna banii. Din punct de vedere legal, nu trebuie să invocaţi niciun motiv, doar să ne oferiţi o explicaţie ca, pe viitor să putem evita situaţiile de acest gen.